עליה בהכנסות עסקים חברתיים

מה היתרונות של תרומה לקהילה?

סקרים שנערכו בעולם מראים על עליה בהכנסות כתוצאה מתמיכה בקמפיינים של תרומה לקהילה.

סקר בחו"ל קובע ש-70% מהצרכנים יישארו נאמנים למותג שהחברה המובילה אותו תורמת לקהילה.

סקר נוסף מגלה ששליש מהציבור ישלם יותר עבור מוצרים של חברות הדוגלות בתרומה לקהילה.

סקר צרכנים בינלאומי שנערך על ידי חברת יחסי הציבור הבינלאומית אדלמן (אחת משלושת חברות יחסי הציבור הגדולות בעולם), בשיתוף חברת goodpurpose, מלמד שלמעלה מ-70% מהצרכנים יישארו נאמנים למותג מסוים גם בתקופת מיתון, כל עוד החברה מקיימת פעילות התורמת לקהילה, אפילו אם המותג יקר יותר.

לפי הסקר, יותר נשים מגברים (82% לעומת 72%) מסכימות כי בעיקר בתקופת מיתון חשוב שחברות ימשיכו להפנות תקציבים לתרומה לקהילה.

63% טענו שחברות משקיעות סכומים גדולים מדי בפרסום ועליהן להפנות יותר משאבים כספיים לתמיכה בקהילה.